Expedieri și returnări

POLITICA DE LIVRARE & RETUR

LIVRAREA COMENZILOR

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului si se afla in ambalajul original ROCAST.

GRATUIT - daca valoarea comenzii depaseste 500 lei fara TVA

Cost transport – 25 lei - pretul nu contine TVA;

Termenul de livrare al produselor cumparate se incadreaza intre 1 si 2 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii;

In situatii speciale, timpul de livrare poate fi depasit, situatie in care veti fi notificat telefonic sau prin mesaj in cadrul contului de client al dvs pe https://rocast.ro;

Produsele sunt asigurate pe toata durata transportului;

Receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat.

Din motive de siguranta compania de transport nu accepta desfacerea coletului inainte de a incasa contravaloarea produsului insa dupa ce achitati produsul curierul va sta langa dumneavoastra sa verificati continutul coletului, iar daca este o problema cu produsul comandat se va intocmi un proces verbal de constatare, in acest sens urmand ca produsul sa fie inlocuit cu unul nou sau vi se vor restitui banii, daca nu doriti schimbarea produsului.

ATENTIE: Verificati continutul coletului doar in prezenta curierului inainte ca acesta sa plece de la dumneavoastra si formulati orice reclamatie cu mentiune pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare. Reclamatiile referitoare la integritatea produsului sau la orice problema care ar putea fi imputata societatii de transport formulate ulterior livrarii sunt considerate nule si nu vor fi luate in  considerare.

POLITICA DE RETURNARE

Renuntarea la cumparare (numai in cazul produselor livrate prin curier catre persoane fizice)

Conform legislatiei romane in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta, respectand conditiile OG 130/2000.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).

 

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (acest document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele trebuie returnate cu aceeasi firma de curierat si sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite decat corect ambalate in colete, ce vor fi expediate pe adresa Otopeni, Sos Odaii Nr. 62-68, Judet ILFOV. Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Nu se accepta colete cu ramburs.

Daca produsele sunt returnate intr-o alta stare decat a fost livrat si nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, cu acordul clientului.

Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate;

Produsele comandate si care sunt desigilate

Produsele ale caror etichete de identificare sau sigilii sunt deteriorate sau lipsesc;

Echipamente de pe care s-au dezinstalat accesoriile primite sau care prezinta urme de utilizare;

Produsele aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrata pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie COMANDA SPECIALA.)

Produsele aflate in situatiile de mai sus nu vor fi acceptate la retur si nu se va restitui contravaloarea acestora.

Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia dumneavoastra de a nu semna pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 14 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

Produsele defecte la primire :

In cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 24 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu acordul clientului, fie se va returna contravaloarea integrala a acestuia. Cheltuelile de transport vor fi suportate de catre ROCAST Shop . Cheltuelile de transport vor fi suportate de catre ROCAST Shop

 Cum functioneaza?

Pentru a beneficia de returul produselor, in termen de 30 zile de la ridicarea /primirea marfii  trebuie trimisa o solicitare catre office@rocast.ro. Solicitarile trimise dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Returul produselor se poate face doar cu ajutorul firmei de curierat rapid CARGUS ori la sediul firmei ROCAST SRL din Otopeni, Sos Odaii Nr. 62-68, Judet ILFOV, 075100 Romania. In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului.

Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat. Restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

 

ATENTIE! Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original si copie a facturii de achizitie!

 

Cum se procedeaza?

 

1. Se trimite o solicitare catre office@rocast.ro sau prezentarea personala in vederea returnarii produsului la sediul ROCAST  Otopeni. 

2.Dupa trimiterea solicitarii veti primi un raspuns prin telefon sau prin email la cererea de returnare a produsului. Daca produsul/cererea indeplineste termenii si conditiile de returnare, cererea dumneavostra va fi aprobata si veti putea trimite produsul pentru a primi banii inapoi.

3. Inainte de expedierea produsului aveti grija sa:

- aveti solicitarea aprobata in scris (e-mail) de unul dintre reprezentantii firmei ROCAST;

- mentionati pe documentul de transport "Retur Produse";

- atasati o copie a facturii si certificatului de garantie al produsului in original;

-------------

Veti putea alege un alt produs din oferta noastra ori veti primi banii inapoi in contul specificat in maxim 14 zile de la primirea produsului de catre ROCAST.

 Exceptii :

- Etichetele de garantie sunt deteriorate sau lipsesc;

ATENTIE

In cazul returului, beneficiarul are obligatia de a-si plati transportul produsului catre firma noastra, suma care se va opri din contravaloarea produsului returnat.

Ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (suma va fi comunicata de catre un reprezentant al firmei ROCAST), in cazul in care produsule returnate prezinta ambalaje incomplete sau deteriorate, lovituri, socuri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, zgarieturi sau urme de uzura. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in cazul unor returnari repetate. In cazul in care returul a fost refuzat pentru unul din motivele de mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil o aprobare sau coletul a fost expediat prin alt serviciu de transport decat cel agreat, vom expedia coletul inapoi catre cumparator pe cheltuiala acestuia.